Sunday 6 January 2013

Mahal Tapi Berbaloi

Salam Semua,
Selamat Tahun Baru 2013.... What is your new AZAM? Saya? Hehehe... 

Apa perasaan u all bila singgah di Farmasi untuk beli supplement? Apakah benda pertama yang u all pandang?? Yessss, semestinya HARGA kan.... Shaklee harganya berpatutan dengan kualiti dan isi. Kenapa? Sebab Shaklee Mesra Alam, Selamat dan Diyakini Berkesan. 3 perkara ni saya pegang sebab tu saya suka makan shaklee tanpa was was!
Jangan risau bila dengar harga supplement shaklee ... Sebab sebotol supplement ada yang bertahan sampai 2 bulan dan ke atas..
Sebagai contoh Vitamin C yang mabeles tu 180biji untuk 6 bulan. Vitamin E yang mengaum tu 120biji untuk 4 bulan...tu belum lagi Alfalfa, Gla and banyak lagi la... Banyak sangat khasiat dan kebaikkan yang saya nak share dengan u all..Tak percaya? saya tak rugi...And saya tidak memaksa u all untuk percaya apa yang saya suka.... Tapi, saya berbesar hati if u all follow me huhuhu..

Oh ya,
Shaklee ni HALAL ye...saya ulang produk/makanan tambahan dari shaklee ni حلال!

Okla u all
Tak banyak nak celoteh. Kena buat planning baru utk 2013. Kena buat good list to do list untuk my life.

Before i end my hand, pernah tak u all terfikir KENAPA BADAN KITA PERLUKAN VITAMIN? haaaa.... tunggu my next entry ye....
XoXo
www.facebook.com/isyahsabela
www.facebook.com/dietwithlove
contact no to sembang2 ~ 017 2505401
Shaklee ID: 888805

No comments:

Post a Comment