Pages

Monday, 31 August 2015

BUKAN REZEKI

Happy hati sebab dapat beli nasi dagang. Walaupun lauknya dah tak ada tapi dapat nasi nye pun dah rasa best. Beli depan taman je. Rm2.50 untuk nasi sahaja.. ok ek?

Masa bukak bekas nasi perasan nasi tu ada bau tapi aku ingat maybe herba dan rempah yang digunakan. So tak pelah. Beli bayar balik.

Sampai kat rumah tak terus makan. Kasi setel anak anak dan aku kasi setel rumah sampah yang baru lepas dipungut. Horror! Seminggu sekali kutip...pitam woo!!

Lps sejam lebih..aku dah siap2 kemas, rasa nak la makan. Cehhhh... bukan rezeki aku la. Nasi dagang tu too sticky. Rasa pun dah tak berapa best. Aku call ma tanya nasi dage melekit ko? Ma jawab tak... so sah nasi aku beli tu x bole makan dah.



Not my rezeki! Maybe aku kena belajar masak nasi dage dengan ma.

Salam mesra,
Aishah
Breastfeeding-holic
Rakan Nutrisi Anda