KAWAN MAYA

Thursday, 30 May 2013

VIVIX SHAKLEE - Tonik Anti Penuaan

Salam semua!
Hari ni saya nak bercerita tentang VIVIX.
Apa itu VIVIX? Secara ringkasnya, VIVIX ni ialah satu jenis cecair yang berwarna kemerahan. VIVIX merupakan satu suplemen anti penuaan yang terbaik di dunia. Kenapa saya kata terbaik di dunia? Sebabnya simple, VIVIX MAMPU MENYERAP MASUK KE DALAM DNA KITA. Haaaa..... mana nak dapat macam tu! Hanya VIVIX SHAKLEE. Sudah bertahun tahun penyelidikan tentang VIVIX ni dijalankan, dibangunkan oleh Syarikat No 1 suplemen makanan di Amerika. 

Vivix ni ada 1001 khasiat yang sangat baik untuk tubuh badan kita. Kita bulan mahu melawan takdir, tapi kita nak hiudp yang sihat dan ceria kan. jadi tak salah kalau kita berusaha untuk menaik taraf tahap kesihatan diri kita dan keluarga tersayang. Betul tak?
hanya sesudu teh vivix sekali sehari

Dalam pembuatan VIVIX..kesemua bahan yang digunakan adalah dari bahan semulajadi dan hanya yang semula jadi. ...

1..:: Anggur Muscadine

sizenya lebih besar dari size biasa -  size bola golf

Anggur ini adalah anggur liar yang mempunyai 20 kromosom berbanding anggur biasa 19 kromosom. Kelebihan kromosom itulah yang memberi dan menyediakan lebih banyak faedah kepada kesihatan. Anggur ini bersifat anti oksidan yang SANGAT TINGGI .  40 kali lebih tinggi khasiat dari anggur biasa, maka tidak hairan harganya sangat mahal. Dan anggur jenis ini lebih berkesan melawan radikal bebas. 

2..:: Polygonum Cuspidatum - juga dikenali sebagai KNOTWEED JAPAN  


ini la rupa knotweed jepun tu

Polygonum Cuspidatum ni banyak di jumpai di Amerika Utara dan Eropah.  Polygonum Cuspidatum ni banyak digunakan dalam perubatan tradisional cina.  Ianya memberi banyak manfaat dalam suplemen anti penuaan. 

Japanese knotweed ataupun POLYGONUM CUSPIDATUM adalah RESERVERATOL l atau penjelasan manjanya adalah AGEN ANTI PENUAAN YANG UNGGUL DAN TERBAIK dari sumber alam semulajadi yang unik. 

3..:: ELDERBERI EROPAH 


kecik kecik je kan berries ni.. geram je :)

ELDERBERRY ni terbukti berkesan dalam mengubati masalah flu dan jangkitan virus dan bakeria seperti influenza B. Selain itu, ia juga mampu mengukuhkan sistem imun badan kita kerana ia menggandungi flavonoids. Buah beri ini bukan hanya mempunyai antioksidan yang kuat, malah kaya dengan vitamin A, B dan C. Ia turut mengandungi asid amino, carotenoid, tannin dan rutin. 

Selain dari kesan nya kepada masalah selesema, jangkitan kuman dan virus, ekstrak dari elderberi ini juga terbukti memberi kesan yang baik kepada masalah batuk, diabetics, penyakit kardiovaskular, jantung, strok. Buah ini juga dapat merendahkan tahap kolestrol serta mampu mengurangkan stress, membantu masalah penglihatan dan masalah penghadaman. 

4..:: LOBAK UNGU @ PURPLE CARROT


ungu menawan :)
LOBAK UNGU ... sumber terbaik Vitamin A. Dalam lobak ungu ada anthocyanins yang bertanggungjawab memberi warnna yang menyala seperi merah dan ungu dalam buah buahan dan sayur sayuran.

Elderberi dan Lobak Ungu pula mengandungi POLIFENOL yang memberi antioksida yang kuat, antibiotik semulajadi dan anti-flamasi yang tinggi. 


bahan aktif dan semulajadi dalam vivix

Apa manfaat Vivix untuk tubuh badan kita? Well, kalau nak cerita satu persatu, rasanya tak muat satu page. Tapi secara ringkasnya, VIVIX BEST!  

Antara MANFAAT VIVIX secara UMUMNYA.......
1..: Menggalakan rangsangan PENUAAN YANG SIHAT
2..: Membantu dalam menghalang KANSER
3..: Mengurangkan risiko PENYAKIT JANTUNG
4..: Mengurangkan komplikasi dalam pesakit DIABETES
5..: Menyokong kesihatan SENDI
6..: Mengurangkan insiden bagi penyakit ALZHIEMER
7..: Membantu dalam pengurangan BERAT BADAN
8..: Meningkatkan SISTEM IMUN
9..: MEningkatkan kesihatan MATA
10.: Menyokong KESIHATAN MENYELURUH



IVIX ni mempunyai 60X lebih tinggi KESAN ANTI FLAMASI berbanding ASPIRIN. Seee..... Kalau dah makan vivix ni, insya'Allah...tak pandang lain dah. Awet muda... sihat... bertenaga... Mana nak jumpa suplemen yang mampu membaiki DNA ni....... saya ulang cakap.. HANYA DI SHAKLEE...

Inilah sedikit tentang VIVIX. Berbaloi sangat untuk mereka yang kita sayang. Mungkin ibu bapa kita, pasangan kita....... Insya'Allah, saya akan berkongsi , testimoni dan pengalaman sebenar beberapa kenalan yang dah merasai khasiat dan mendapat kesan yang baik dari VIVIX ni.. 

sayang sayang selalu :))
Pengedar Sah Shaklee 
ID 888805
Hp : 0172505401