KAWAN MAYA

Friday, 9 November 2012

Cantik Bersama Shaklee

Wanita dan kecantikkan umpama kembar....yelah kan, mana ada wanita yang x nak cantik. Even though cantik ni subjektif...tapi yang biasa dijaga rapi mesti mula dengan muka..kulit yang cantik...dan seterusnya....
Cantik serta sihat luar dan dalaman!! Siapa yang tak nak kan...rasa tak mengancam pulak kalau setakat cantik LUAR je..silap time, orang kata plastik je pulak....

SHAKLEE ada yang sesuai untuk cantik luar dan dalaman :)
Yeah... SÈT FEMINIM namanya..gandingan mantap VITAMIN E dan ALFALFA...
VITAMIN E COMPLEX, Asli dan tanpa bahan pengawet serta perasa tambahan itulah Vit E Shaklee....bila disebut harga dengar macam mahal tapi vitamin E Shaklee ni mengandungi d-alfa tokoferol asli dari minyak sayuran dan lengkap dengan selenium [selenium yeast]. Tanpa selenium, vitamin E nanti brrtindak sebagai toksik for a long term. Mak aiii, apo bondo d alfa tokoferol tu?  Click http://ms.wikipedia.org/wiki/Tocopheryl_acetate untuk pemahaman memasing ye... Jadi tak perlu dah nak beli asing asing kan....

Vitamin E ni;
1. Melambatkan process penuaan 
2. membantu menghilangkan parut dan jeragat
3. Mampu mencegah bengkak susu atau clog duct
4. Membantu mengatasi masalah kedinginan untuk para ibu yang menyusu
5. Membantu pengaliran darah dengan lebih lancar
6. Membantu mengurangkan sakit semasa pre-menstrual [untuk wanita]

Alfalfa pulak  membantu pembersihan dalaman bagi yang belum berumahtangga mahupun yang sudah berkahwin. Membantu masalah kedinginan suami isteri. Bertindak sebagai penggalak susu, mampu meningkatkan stamina, melegakan sembelit, mampu menegangkan payudara, dan banyak lagi....