Monday 7 September 2015

KULIT CANTIK DENGAN ESP SHAKLEE

Siapa ada masalah kulit? Aku pernah ada masalah kulit yang teruk. Kusam, berminyak dan lubang kawah yang besar. Banyak produk pernah aku gunakan. Dari yang memutihkan kulit hinggalah yang memedihkan kulit.

Hinggalah aku menggunakan Loreal. Nampak okla. Cuma minyak dimuka je tak berkurangan. Kena tepek bedak selalu atau tekap dengan kertas minyak.

Hinggalah aku jumpa dengan ESP atau Energizing Soy Protein ni. Pada awalnya minum untuk galakkan susu badan dan pekatkan susu badan. Lama juga minum sampai lah kakak sendiri tegur muka nampak lain. Oh lain ke? Dia kata tak macam dulu berminyak.

Weehuuu...suka la aku. Masa tu aku makan Alfalfa dan ESP je. Sesekali Vitamin C. Hihihi. Sebab nak maintainkan susu badan so kena la makan Alfalfa dan ESP hari hari.

Alhamdulillah sangat. Susu badan maintain sampai anak lepas 2 tahun dan kawah kat muka mengecil.




Berbaloi sangat beli. Alangkah bestnya kalau jumpa lebih awal dengan Shaklee. Next N3 aku share efek aku dengan Shaklee pulak. 

Ada kawan kawan nak cuba boleh hubungi 017 250 5401 atau PM kat facebook pun bole.

Salam Mesra,
Breastfeeding-holic
☆ isyah ☆

No comments:

Post a Comment