Saturday 12 September 2015

CANTIK DENGAN VITAMIN

Selamat pagi semua. Dah minum ESP? Kalau belum dan masih tak ada cepat order ye. Ada promosi ni. So jangan lepaskan peluang kerana promosi hanya sebulan.

Aku suka minum serbuk soya shaklee ni. Sebab apa? Banyak sebab. Salah satunya kacang soya yang shaklee guna tak diubah genetik. Maksdunya tak ditambah baja atau bahan yang membantu tumbesaran kacan soya tu. So ia bebas dari bahan yang boleh membahayakan tubuh badan kita. Selain tu, kalau korang ada baca la kan, 1 hidangan soya shaklee ni bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tak ada kolestrol, tak ada asid uric dan senang menyerap dalam tubuh badan kita.

Jadi sesuai sangat kepada mereka yang nak kurus, yang vegeterian, pesakit kencing manis, gout, jantung, darah tinggi.

Tahu tak yang ESP ni mampu meremajakan kulit? Haa...kalau korang nak tahu, ia merangsang pembentukan kulit dan otot, kurangkan kedutan kurangkan kesan parut. Itulah keperluan protin. Bukan sahaja untuk sihat malah untuk kecantikkan.

Kalau dimakan dengan vitamin lain pulak seperti vitamin B complex, juga sangat best. Semua tahukan vitamin B ni membantu pembentukkan sel darah merah, membantu elakkan korang murung, stress yang mana bole membawa kepada kemudaratan. 

Kalau kurang darah, muka pucat je. Kalau asyik stress, murung dan tak cukup tidur muka pulak kusam je. Nak kerja pun rasa tak seronok. 

Pilihan ditangan masing masing. Tapi dengan Shaklee korang pasti akan berpuas hati. Syaratnye simple je, makan dengan konsisten dan jaga nafsu makan. Hihihi.

Pasangan Comel pilihan untuk CANTIK

Susah nak order? Jangan pening. Boleh PM aku atau contact 017.250 5401. 


Salam Mesra, 
Breastfeeding-Holic cum Rakan Nutrisi Anda
 

No comments:

Post a Comment