Wednesday 19 August 2015

PRECIOUS MOMENT

Pagi pagi ni rasa tak tau nak masak sarapan apa. Ke patut ajak husband ke kedai? Ke beli tapau? Anak anak aku ni pemakan. Makannnn je keje mereka. Hihihi. Mee, nasi, pasta, bubur, desert, macam macam la. Tapi sejak besar ni si abang dh mula choosy.

Tapi lagi... dia tetap suka OMEGA GUARD dan MEALSHAKE. Keperluan yang diperlukan. Ni aku dan asben dah mula survey sekolah. Allahu...pening kepala juga rupanya nak menilih sekolah ni. Yang terbaik buat mu rayyan.



Apa abang buat, adik akan follow dengan jayanya. Moga rayyan akan memberi contoh yang baik baik untuk adik. Well...as a mama, aku tau anak aku. ♥♥♥

Dengan diorang maaa berjalan sangat pantas. Sangat sangat pantas. Awal pagi kami akan bergaduh manja, dia akan merajuk dan macam macam la drama dia. Argh...rindu pulak zaman dia baby gebu. Sekarang adik dah pandai bercakap maka lagi riuh suasana dapur aku.

Hari ni ada meeting dgn ticer CIC...see how ek?



xoxo,
mama-san
Trusted Shaklee Distributor
0172505401

No comments:

Post a Comment