KAWAN MAYA

Monday, 4 February 2013

Omega Guard Shaklee

Selamat Malam :)
Dah makan malam? I belum...tak rasa lapar pun. Petang tadi minum ESP dengan Horlicks. Alhamdulillah...rasa kenyang! 
Nak share sikit tentang minyak ikan.. [laaaa..minyak ikan lagi ke?]  Banyak khasiat minyak ikan ni, atau nama penuhnya Omega Guard. 
Omega Guard keluaran Shaklee TIDAK HANYIR mcm certain certain minyak ikan kat pasaran. Sangat berbeza daripada produk omega 3 di pasaran kerana Omega Guard Shaklee minyak ikan omega 3 yang lengkap dengan 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA dan ALA. Minyak Omega 3 dalam Omega Guard Shaklee diesktrak dari ikan laut dalam dan berair sejuk (sardin, mackerel, herring dan anchovies)

Khasiat minyak ikan sudah diketahui umum amat baik untuk mengurangkan risiko penyakit jantung, melawan kolesterol tidak baik (LDL), meningkatkan kolesterol baik (HDL), membantu pesakit sendi, dan amat baik untuk pertumbuhan otak kanak-kanak.
Siapa Perlukan Omega 3 Untuk Menyokong Tahap Kesihatan?

1. Warga Emas
2. Pesakit Jantung
3. Wanita
4. Wanita yang telah melahirkan anak
5. Pesakit darah tinggi
6. Orang yang selalu lupa
7. Kanak-kanak berusia 1 tahun dan ke atas
8. Pelajar
9. Ibu menyusu
10. Ibu Hamil
11. Mereka yang terlebih berat/obesiti

Ok.. i stop hingga now. 
Insya'Allah kita sambung tentang khasiat omega ni di entry lain.
U fikir-fikirkan lah. Untuk anak2, untuk ibu bapa, untuk isteri/suami...untuk keluarga tercinta u all...

Tergerak mahu mencuba... u know where to find me :)
take care and love urself
isyah [017-2505401]
shaklee independent distributor 888805
www.facebook.com/isyahsabela
www.facebook.com/dietwithlove

**u are welcome to use my ID anytime**