Saturday 8 December 2012

Oh Collagen!

Assalamualaikum..
Saya bersiaran lagi! Wee..anak meragam..gigi mau tumbuh..sedikit kelam kabut especially bila rayyan menangis! "Love you son!"

Ok.. entry sebelum ni I dah share testimoni-testimoni mereka yang dah telan collagen. Auwww, kasaq bahasa naaa heee... Mereka yang dah makan SCP [nama manja untuk Shaklee Collagen Powder]. Keluaran terbaru dari Shaklee, sekitar April 2012.. baru kan?! Tapi...memang best la ini barang :)

Ada banyak kesan dan faedah makan kolagen ni... antaranya seperti :

chart goggled

Shaklee Collage Powder ni terbukti dapat membaiki tekstur kulit muka dan menghilangkan kedutan. Dengan penggunaan selama 8 minggu  [disaran kan ye...takde apa2 pun dalam dunia ni yang menjadi on the spot kecuali sihir/ilmu hitam] keputusan menunjukkan kulit lebih baik secara menyeluruh. Wahhh.. best kan mcm tu. Hari-hari, sebelum tido makan collagen..yummm! Dengan tekstur yang sangat halus mempercepatkan process larutan nya... Dalam masa kita tidur, collagen bekerja dalam badan (",)

SCP atau nama panjang nye Shaklee Collagen Powder mampu :~
  • meningkatkan kelembapan kulit [90%]
  • mengurangkan kekasaran & kekeringan [75%]
  • meningkatkan penampilan keseluruhan [71%]
  • meningkatkan kelembutan & kelicinan [69%]
  • meningkatkan pemakaian kekal mekap [60%]
  • meningkatkan keanjalan , ketegangan & elastisiti [55%]
  • meningkat ketebalan rambut [54%]
  • meningkat keserian, tona & warna kulit [50%]
  • mengurangkan garis-garis halus dan kedutan [18%]
picture goggled 
Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

credit: google.com
jadi... Untuk rasa lebih sihat, kulit lebih muda menawan, meh kita sama sama cuba mengamalkan shaklee collagen  powder ye..

Berminat nak cuba @ nak tanya, please.. jangan segan2..
sms/call: 017-2505401
fb: www.facebook.com/isyahsabela
Shaklee ID:888805
*please..jangan malu malu nak guna ID saya kalau nak purchase apa2 kat Shaklee ye*

No comments:

Post a Comment